Skip to main content

Selamat Datang ke SKPK Sibu

Kami warga SKPK Sibu mengucapkan selamat datang kepada Puan Intan Nor Ailah bt Azman selaku Pembantu Pengurusan Murid yang baru. Selamat bertugas Puan!!

Comments

Popular posts from this blog

Lawatan Kolej ITA ke SKPK Sibu

Lawatan sambil belajar pelajar jurusan Jururawat dan Pembantu Perubatan ke SKPK Sibu pada 13 Mac 2016. Lawatan ini merupakan satu pendedahan awal kepada pelajar Kolej ITA untuk mengenalpasti serba sedikit ciri-ciri murid berkeperluan khas cacat pendengaran disamping belajar persekitaran Sekolah khas. Sedikit sebanyak pengalaman dan ilmu telah dikongsikan oleh guru-guru berkenaan dengan persekitaran pembelajaran di SKPK Sibu.

Perhimpunan Pagi SKPK Sibu

Aktiviti: Perhimpunan Pagi Tarikh : 21 April 2017 Masa : 7.20 - 8.00 pagi Tempat : Dewan Terbuka SKPK Sibu
Pada 18/1/2020 (SABTU) Sekolah Pendidikan Khas telah menganjurkan program Gotong Royong Perdana Bil. 1 bagi peringkat sekolah SKPK Sibu. Program tersebut juga telah disertai oleh para ibu bapa yang sentiasa bekerjasama dalam memastikan keceriaan, kebersihan, keselamatan sekolah tanggungjawab bersama.  Di samping itu terdapat beberapa orang murid telah  menyertai merentas desa peringkat daerah sibu di SK Sibu Jaya. GOTONG ROYONG PERDANA BIL. 1 /2020 Gambar berikut merupakan salah satu kawasan gotong-royong iaitu memindahkan pentas dan membaik pulih pentas.  Berikut merupakan kerja menyusun semula tiang,atap yang dibaiki ke kawasan yang lebih selamat dan menggali tiang bendera Malaysia dan Sarawak.  Berikut merupakan kerja melupuskan fail kewangan dan kerja membaik pulih tong 3R (Reuse, Reduce,Recycle) Berikut merupakan gotong royong fasa kedua iaitu membersihkan, menceriakan bilik darjah  MERENTAS DESA 2