PIAGAM PELANGGAN
SK Pendidikan Khas Sibu
WARIS
Diberi layanan dan khidmat kaunter yang
cepat dan mesra dalam masa 30 minit. Setiap aduan akan disiasat dan diberi
maklum balas dalam tempoh 3 hari bekerja.
STAF
Memastikan
setiap guru dan kakitangan diberi layanan yang adil dan saksama. Setiap staf
diberi peluang mengikuti kursus/latihan sekali setahun. Mematuhi segala arahan
dan dasar perkhidmatan yang diarahkan dari masa ke semasa.
STAKEHOLDERS
Memastikan setiap arahan dan permohonan
dari PPD, JPN,BPK dan KPM mendapat maklum balas dalam tempoh yang dikehendaki.
Kami warga SK Pendidikan Khas Sibu, berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan
kami seperti berikut:
MURID
Mendapat ilmu pengetahuan yang berkualiti dalam semua bidang kurikulum dan kokurikulum.
Melaksanakan pengajaran , pembelajaran dan
penilaian mengikut kebolehan murid secara berkesan mengikut standard kualiti yang ditetapkan oleh KPM dan
Panitia Sekolah. Mewujudkan suasana pembelajaran yang kondusif, harmoni, kasih
sayang dan mesra kepada semua murid. Memastikan kebajikan dan keselamatan murid
dititikberatkan pada setiap masa.
Semua murid mendapat hak dan peluang
pembelajaran yang adil dan saksama. Memastikan murid yang berbakat diberi
bimbingan dan galakan sepenuhnya
sehingga mencapai peringkat tertinggi dalam bidang kokurikulum.
Comments
Post a Comment